23 Mayıs 2013 Perşembe

Parça Kumaş - Moda - Modacılar - Kumaş Modası - Giyim Modası - Parça Kumaş Alan


SPOT - PARTİ  - KUMAŞ - İPLİK - GİYSİ ALINIR. 0536 336 43 43

Giysi ve moda olan yoğun konunun sosyolojik, tarihsel, antropolojik, ve semiyotik analizi çağdaş sosyal teori. Fenomen moda, etkisi olan tarafından tanınan ünlü klişe
:KUMAŞ "Sen ne giymek", teklifler yoğun, zengin set kostüm seçenekleri ve ortaya birden fazla ve beklenmedik yollarla hangi moda parçası somut, elle tutulur, derin, karmaşık ve simgesel oluşturulması sürecinde modern ve postmodern Kendini, kimlik, beden ve sosyal ilişkiler.

The kalkınma toplumsal cinsiyet, kimlik, toplumsal bir inşa ile hazır giyim ve moda iki varlık faktörler bu yapılandırma. Hatta moda olarak kabul edilmelidir bir kısmı sosyal süreçleri ayrımcılık, yani üreme hiyerarşi konumunu ve prestij derin bir eşitsiz bir toplum.

The bu çalışmanın amacı tespit etmek için farklı, insan fikirleri hakkında evrim cinsiyet aracılığıyla giyim ve moda, ne "kadınsı" ve "erkek" görünüm değerlendirilmesinde çeşitli kıyafet tarzları.

The araştırma bölümünde bu kağıt sonuçlarını içeren bir Nitel sosyal araştırma. Teorik çerçeve feminist teori ve süreci gayri resmi görüşme ve konuşma vardır seçti amacıyla serbest bırakmak görüşülen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder