21 Ocak 2015 Çarşamba

Elbise Modelleri Elbiseler

Ben sık sık gibi adlandırma duydum "şifon" , ama nedense kumaş ne tür bulmak için rahatsız asla. Ve boşuna! Aslında, bu benzersiz dayalı malzeme olduğu ortaya çıktı ipek ve ben en az elbise bluz az bunun dışında henüz dolap var, ya da çok üzgünüm.www.burda.gen.tr

Şifon nedir
Yani, ayrıntı şifon bahsedelim. En çok buna dayalı yapılmış gibi o, ipek kumaş tüm özelliklere sahip olması ile başlayalım. İpek gibi, bu olabilir doğal  iplikler ipek böceği üretilen ve yapay yeni teknolojileri kullanarak sentezlenen. Ben bazen doğal daha güçlü ve daha uzun yıpranmış gibi yapay malzeme, korkmamalı söylemeliyim, ama sentetik kumaş giyiyor zaman alerji veya bazı cilt tahrişi muzdarip eğer, o zaman, tabii ki, daha iyi doğal seçerdim.

Şifon nedir. Şifon - Malzeme çok, kolay akan, sürgülü, dokunmak ve keyifli. O sadece kadınlık kişileştirme olduğunu! Şifon olağanüstü güzel ve hafif elde edilen kumaş elbiseler  (düğün dahil), bluz ve etekler tamamen farklı renk ve desen, zarif eşarplar. Ayrıca şifon elbise, farklı dekor, nakış, fırfır ile dekore edilebilir. Ben bu dekorasyon sadece muhteşem görünüyor söylemeliyim.
Güzel bir görünüm yanı sıra, şifon hala övünebilir dayanıklılık . Ancak, dikkatli ona bakmak gerekir. Yüksek hızlarda bir çamaşır makinesinde şeyler yıkamak, ve genellikle daha iyi nazik yıkama ve kılavuzu kullanmak için tavsiye edilmez.


Henüz gardırop Eğer şifon elbiseler ve bluzlar şifon, o zaman onların satın alma dikkat etmelisiniz. elbise kesinlikle sıcak yaz havalarda sıcak olacak değil, daha bir kadınsı gece elbisesi ideal, ama diğeri. Düzgün bir güzel etek veya klasik ya da trendy pantolon ile birleştirmek eğer.  Gömlek, ofis ve hatta yürüyüş için mükemmel bir elbise olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder